Біздің жұмысқа деген көзқарасымыз:
Жобаның ағымдағы күйіне жан-жақты аудит жүргізу
Жобаның бастапқы деректерін талдау
Нысанның стратегиялық консалтингі
Даму стратегиясын қалыптастыру
Өзгерістерді басқару
Айқын және икемді есептілік
Менеджмент және маркетинг
01.
Техникалық пайдалану және сервистік қызмет
Нысанның иесіне инженерлік жабдықтың дұрыс, ұзақ мерзімді және апатсыз жұмыс істеуін, ғимараттың тартымды сыртқы түрін қамтамасыз ету және келушілер мен жалға алушылар үшін қолайлы және қауіпсіз орта құру. Мердігерлердің жұмысын үйлестіру арқылы бір басқару орталығынан барлық нысандардың жұмысында бірыңғай стандарттар мен реттелген процестер қолданылады.
1
Нысанның техникалық және пайдалану бөлігінің күйіне толықтай аудит, ревизия және талдау жүргізу
2
Нысанның техникалық бөлігін жаңғырту және жүйелердің жұмысын түзету бойынша ұсынымдар
3
Ғимараттың жүйелерін жаңғырту және түзету жұмыстарын іске асыру
4
Нысанның инженерлік жүйелері мен желілерін басқару
5
Ғимаратқа техникалық және сервистік қызмет көрсету
6
Нысанның инженерлік жүйелерін жөндеу
7
Көлік тұрағын басқару
8
Жөндеу-құрылыс және қалпына келтіру жұмыстары
9
Сатып алудың айқын үдерісін ұйымдастыру
10
Басқару нысандарына сервистік және әкімшілік қызмет көрсету
11
Нысанның қауіпсіздігін қамтамасыз ету
02.
Жобалау. Жобалау және құрылыс үдерісін басқару
Жобаның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде нысанның ерекшеліктерін ескере отырып, ғимараттарды және инженерлік жүйелерді жобалау, салу бойынша кешенді шешім ұсынамыз.
1
Құрылыс салуға арнап орын таңдау
2
Құрылыс алаңының ауданын есептеу, нобайлық жобаны құрастыру
3
Жобаны құру, жобалаушылар командасын іріктеу
4
Жобалау және дизайнын әзірлеу үдерісін басқару
5
Рұқсат-құжаттарын алу
6
Мемлекеттік сараптамадан өту
7
Құрылыс үдерісін басқару
8
Бас мердігерді таңдау және мердігерлерді іріктеу
9
Тендерлер мен сатып алу рәсімін өткізу
10
Пайдалануға беру
03.
Ақпараттық-бағдарламалық қамтамасыз ету
Нысанды басқару бойынша кешенді шешім ұсынамыз. Өзіміздің IT-өнімдеріміз процестер мен өзгерістерді бақылауға, даму салаларын анықтауға, Big Data негізінде негізгі бағыттар бойынша болжамдар мен гипотезалар жасауға мүмкіндік береді. СОСО процестерін басқару және жалға алушылармен өзара іс-қимыл жасау үшін кешенді IT шешімді енгізу және сүйемелдеу.
1
Тауар айналымы мен келушілер саны туралы ақпарат жинайтын бағдарламалық өнімді енгізу
2
Ниеттестік бағдарламасын енгізу және сүйемелдеу
3
Есепке алу бағдарламаларын оңтайландыру және жетілдіру
4
Қатынауды басқару жүйесін құру және сүйемелдеу
5
Ақпараттық жүйелердің аудиті
6
Ақпараттық қауіпсіздік жүйелерін енгізу
7
Қауіпсіз серверлік құрылымды құру және басқару
8
Техникалық және бағларламалық консалтинг
9
Аналитикалық жүйелерді енгізу
10
Техникалық желілерге, жабдықтар мен интернетке кешенді күтім жасау
04.
Маркетингтік қызметтер, маркетингтік сүйемелдеу
Жобаны дамыту дұрыс көзқарас пен стандартты емес маркетингтік шешімдерді қажет етеді. Нысанның трафигін, жалға алушылардың тауар айналымын, конверсияны арттыру стратегия мен дұрыс маркетингтік жоспарлау негізінде қалыптасады.
1
Телімді талдау
2
Нарықты зерттеу
3
Маркетингілік стратегия
4
Жайғасымдалу
5
PR – стратегия
6
Маркетингілік жоспар
7
Жобаны іске қосу
8
Digital - стратегия
9
Навигация
10
Рәсімдеу
11
Жарнамалық кеңістікті қалыптастыру
05.
Коммерциялық жылжымайтын мүлікті басқару
Нысанды басқару стратегиясын іске асыру кірістерді, нысанның нарықтағы тартымдылығын арттырады және әртүрлі тәуекелдерді бағалауға мүмкіндік береді. Команданың дағдылары мен тәжірибесін, жобаларды басқарудағы инновациялық құралдар мен технологияларды қолдана отырып, біз қызметтердің сапалы деңгейін қамтамасыз етеміз, меншік иесіне ашық, икемді және түсінікті есеп бере отырып, клиент бизнесінің тұрақты және ұзақ мерзімді өсуі үшін әр клиентке деген жеке-дара көзқарас қолданамыз.
1
Жобаны басқару
2
Жоба стратегиясын қалыптастыру
3
Қаржылық жоспарлау және болжамдау
4
Заң қызметтері және заңгерлік сүйемелдеу
5
Бухгалтерлік консалтинг және есепке алу
6
Кадрлық іс-қағаздарын жүргізу
7
Рекрутинг қызметтері
8
Нысандағы аудит және қауіпсіздікті басқару
9
Мердігерлерді іріктеу
10
Сатып алулардың айқын процесін ұйымдастыру
11
Жалға алушылардың жұмысын коммерциялық тұрғыдан талдау
12
Жалға алушыларды жалға алу шарттары бойынша сүйемелдеу және маркетингілік сүйемелдеу
13
Сауда белгісінің жағымды бет-бейнесін қалыптастыру
14
Өзгерістерді бақылау және басқару
15
Анық басқарушылық есептілікті ұсыну
06.
Коммерциялық жылжымайтын мүліктің брокериджі
Бұл нарықта ұсынылған әлеуетті жалға алушыларды іздеу және келіссөздер жүргізу уақытын оңтайландыру мүмкіндігі. Орналасқан жеріне, мақсатты аудиториясына және орналасуына байланысты нысанды жалға алушылардың негізгі пулын дұрыс және теңгерімді таңдау.
1
Телімді талдау
2
Жалға берудің бюджетін, кірістік бөлігін құрастыру
3
Жалға алушыларды іздеу және іріктеу
4
Келіссөздер жүргізу
5
Келісімшарттарға қол қою
6
Жалға беру бөлімшесінің жұмысына аудит жүргізу және оның жұмысын ұйымдастыру
7
Құжаттаманы әзірлеу және жүргізу
8
CRM енгізу, жалға алушыларды сүйемелдеу